S cieľom uľahčiť užívateľom používať naše webové stránky využívame cookies. Používaním našich stránok súhlasíte s ukladaním súborov cookie na vašom počítači / zariadení. Nastavenia cookies môžete zmeniť v nastavení vášho prehliadača.

PARTNERSKÝ WEB:

Facebook 

 

 

 

NOVINKY

arr3Zľavy, ktoré ponúkameRegistrovaní zákazníci: Po prihlásení môžu registrovaní zákazníci nakupovať výhodnejšie so zľavou... arr3www.solna-lampa.skVšetko o soľných lampách a pútavú fotogalériu nádherných soľných lámp nájdete na aktualizovanej... arr3Megaveľké soľné lampyPripravili sme pre Vás megaveľké soľné lampy. S hmotnosťou od 60 do 100 kg sú rekordne veľké na... arr3Ekologické pranieEkologické prostriedky pre čistú domácnosť. Veľký výber eko čistiacich a pracích prostriedkov, ktoré... arr3Zmeny v eshope: 10/2014V eshope sme nasadili drobné zmeny. Na úvodnej stránke sme umiestnili prehľadnú mapu hlavných... arr3Zákaznícka sekcia pre registrovaných zákazníkovPre zákazníkov, ktorí sa rozhodli zaregistrovať sa, sme pripravili zákaznícku sekciu. Registrovaní... arr3Nové ceny dopravyS platnosťou od 1.12.2019 sme upravili a zjednodušili ceny za dopravu. Naši zákazníci majú na výber... arr3Salitair - soľná fajka s vymeniteľnou náplňouSALITAIR - najpraktickejšia soľná fajka na trhu. Stačí nasypať kryštáli soli do soľnej komory a... arr3Kozmetika z mŕtveho moraDo ponuky sme zaradili kozmetické výrobky s obsahom soli a bahna z mŕtveho mora. Prinášame unikátnu... arr3Bylinkové soli do kúpeľaPrinášame Vám jedinečné kúpeľové soli z Rumunska. Ich obsah tvorí zmes výberovej kamennej soli z... arr3Nová kolekcia relaxačnej hudbyPripravili sme pre vás novú kolekciu relaxačnej hudby. Široký výber CD je zostavený z rôznych...

TOVAR V AKCII

Naša cena 129,00 EUR
skladom
Bežná cena 18,90 EUR
Naša cena 14,90 EUR
skladom
Bežná cena 1,80 EUR
Naša cena 1,50 EUR
skladom

KONTAKTY

HUMAN PRO
Školská 3089/3
934 01 Levice
tel: +421 917 837 254
napíšte nám
IČO: 45 459 096
IČ DPH: SK2023011991

NAJPREDÁVANEJŠÍ

Bežná cena 18,90 EUR
Naša cena 14,90 EUR
skladom
Bežná cena 14,90 EUR
Naša cena 12,90 EUR
skladom
Naša cena 4,50 EUR
skladom

ANKETA

Čo pokladáte za prioritu pri nákupe v eshope?

Pohodlný nákup z domu 26% Rýchle dodanie a výhodné ceny 26% Proklientský prístup 25% Možnosť vrátenia tovaru 24%

» OBCHODNÉ PODMIENKY

OBCHODNÉ PODMIENKY

OBCHODNÉ PODMIENKY OCHRANA OSOBNÝCH ÚDAJOV ORGÁN DOZORU CENY DOPRAVY

I. ZÁKLADNÉ USTANOVENIA

Všeobecné obchodné podmienky popisujú bežnú obchodnú spoluprácu medzi spotrebiteľom (ďalej kupujúci) a obchodníkom (ďalej predávajúci). Pre účely týchto obchodných podmienok (OP) sa predávajúcim alebo obchodníkom rozumie spoločnosť HUMAN PRO, s.r.o. OP sú k dispozícii na internetových stránkach firmy www.solnadzlato.sk a zároveň aj na kontaktnej adrese. Tieto podmienky tvoria základ obchodnej spolupráce a nový kupujúci je povinný sa riadne s ustanoveniami oboznámiť ešte pred začatím obchodnej spolupráce (nákupu).

II. REGISTRÁCIA KUPUJÚCEHO

Nákup v spoločnosti HUMAN PRO, s.r.o. môžu uskutočňovať fyzické aj právnické osoby. Registrácia nového kupujúceho je dobrovoľná. Kupujúci sa môže registrovať elektronicky na internetovej adrese www.solnadzlato.sk. Registráciou kupujúci vyjadruje súhlas so spracovaním osobných údajov predávajúcemu v zmysle európskeho nariadenia o ochrane osobných údajov (GDPR).

III. KONTAKTNÉ ÚDAJE

Sídlo spoločnosti: HUMAN PRO, s.r.o., Školská 3/3089, 934 01 Levice, prevádzka: HUMAN PRO, s.r.o., Ku Bratke 1, 934 01 Levice. Mobil: +421917837254, e-mail: solnadzlato@solnadzlato.sk .

IV. OBJEDNÁVANIE TOVARU

Kupujúci si môže u predajcu objednať tovar elektronicky na internetovej stránke www.solnadzlato.sk. Elektronická objednávka prostredníctvom eshopu je platná, ak kupujúci dostane emailom potvrdzujúcu správu. V prípade, že objednávka nebola potvrdená potvrdzujúcou správou, objednávku je potrebné zopakovať. Objednávka musí obsahovať: meno a priezvisko kupujúceho, alebo obchodný názov firmy, meno a priezvisko kontaktnej osoby, fakturačnú adresu, adresu dodania, ak sa líši od fakturačnej adresy, telefónne číslo, alebo e-mail, IČO, DIČ, názvy nákupných položiek a ich počet, spôsob odberu a spôsob platby. Pri nesprávnom, alebo neúplnom vyplnení údajov kupujúceho, ak je v možnostiach predávajúceho, predávajúci vyzve kupujúceho na doplnenie, alebo upresnenie údajov. Ak kupujúci neposkytne povinné údaje nevyhnutné k vybaveniu objednávky do 14 kalendárnych dní, predávajúci si vyhradzuje právo storna objednávky. Ceny za tovar sú účtované, ak nie je dohodnuté inak, podľa cien platných v deň objednania tovaru, ktoré sú zverejnené na e-shope www.solnadzlato.sk. Objednávky budú vybavované len v rozsahu zásob obchodu. Stav skladu a dostupnosť tovaru uvádzaný na stránkach predajcu je informatívny, v niektorých prípadoch sa nemusí zhodovať so skutočnosťou. Potvrdenie objednávky: Po odoslaní objednávky dostane kupujúci automatickú potvrdzujúcu správu o odoslaní objednávky. Ak kupujúci požaduje osobitné potvrdenie objednávky /telefonicky alebo e-mailom/ uvedie to v poznámke objednávky. Zrušenie objednávky: Kupujúci môže objednávku zrušiť pokiaľ nedostane potvrdzujúcu správu o vybavení objednávky. Predávajúci môže zrušiť objednávku, ak tovar nie je fyzicky na sklade a zároveň ho nevie zaobstarať, alebo ak kupujúci porušil obchodné podmienky, resp. má nevysporiadané záväzky voči predávajúcemu.

V. DOKLADY

  1. Proforma (zálohová) faktúra: Proforma faktúru vystavujeme a posielame, ak o to kupujúci požiada.
  2. Faktúra: Je priložená v zásielke (pri doprave poštou alebo kuriérom), alebo ju predávajúci odovzdá kupujúcemu pri osobnom prebratí tovaru. Faktúra zároveň slúži ako dodací list. Všetky platné doklady musia obsahovať pečiatku predajcu a podpis zodpovedného pracovníka predajcu. Bez týchto náležitostí sú doklady považované za neplatné.
  3. Dobropis: Ak predávajúci nemôže dodať tovar z dôvodu nedostupnosti tovaru, alebo nedohodol s kupujúcim neskorší termín dodania, je predajca povinný vystaviť kupujúcemu na nedodaný a vopred zaplatený tovar dobropis. Pokiaľ má kupujúci neuhradené záväzky voči predajcovi, je možné výšku dobropisu použiť na čiastočnú alebo úplnú úhradu pohľadávky kupujúceho.

VI. PLATOBNÉ PODMIENKY

  1. Platba prevodom na účet: Ak sa kupujúci rozhodne pre platbu prevodom, je dôležité, aby objednával iba tovar, ktorý je na sklade. Kupujúci zo Slovenska môže uskutočniť platbu za objednaný tovar bankovým prevodom na účet predajcu: 2920834963/1100 (Tatrabanka,a.s.). Kupujúci uhradí sumu celkom s DPH, do variabilného symbolu zadá číslo objednávky. Klienti Tatrabanky môžu využiť platobnú bránu Tatrapay.1. Platba kartou:
  2. Platbu kartou zabezpečuje spol. GOPAY, s.r.o., prostredníctvom zabezpečenej platobnej brány GOPAY. Pri platbe kartou môžete platiť akceptovanými kartami VISA, MASTERCARD, MAESTRO.
  3. Dobierka: V prípade platby dobierkou, kupujúci uhradí kuriérovi alebo doručovateľovi hotovosť, alebo je možná platba kartou, ak to technické možnosti kuriéra umožňujú.

VII. DODANIE TOVARU

Objednávky vybavujeme iba v rámci Slovenskej republiky. Do Českej republiky a ďalších krajín EÚ tovar nedoručujeme. Tovar odosielame slovenskou poštou alebo kuriérom GLS. Predávajúci vybavuje objednávky v poradí, v ktorom boli prijaté. Ak si kupujúci vyberie spôsob doručenia osobným odberom, predávajúci telefonicky kontaktuje kupujúceho, pre dohodnutie detailov k vyzdvihnutiu tovaru. Pri spôsobe dopravy poštou, alebo kuriérom, je tovar do 3 až 7 pracovných dní od prijatia objednávky pri platbe dobierkou, alebo odo dňa prijatia platby pri platbe prevodom, pokiaľ to nie je dohodnuté medzi predávajúcim a kupujúcim inak. Ak tovar nie je skladom a predávajúci ho nevie dodať do 7 dní, predávajúci o tom informuje kupujúceho telefonátom, alebo emailom za účelom ďalšieho upresnenia dodania tovaru. Doba doručenia kuriérom GLS je zvyčajne jeden pracovný deň odo dňa odoslania. Doba doručenia slovenskou poštou 1. triedou je jeden až dva pracovné dni. V predvianočnom období (november, december) sa z dôvodu zvýšeného počtu objednávok môže čas dodania predĺžiť na niekoľko dní, zároveň predávajúci vybavuje objednávky, tak aby boli všetky zásielky doručené kupujúcim najneskôr posledný pracovný deň pred Vianocami (podmienky zverejňuje na vyhradených stránkach www.solnadzlato.sk) V prípade doručenia tovaru poštou alebo kuriérom, predajca kladie zvláštny dôraz na bezpečné balenie pri expedícii tovaru najmä u krehkých tovaroch ako sú soľné lampy, soľné svietniky. Tovar je zabalený a zabezpečený ochrannou výplňou proti poškodeniu pri preprave (napr. bublinková fólia, flo-pak výplňou, a pod.), prípadne je označený ako krehký. Kupujúci je povinný bezprostredne pri dodaní tovaru prekontrolovať spolu s dopravcom stav zásielky (počet balíkov, neporušenosť balenia) podľa preberacieho protokolu. Kupujúci má právo odmietnuť prevzatie neúplnej alebo poškodenej zásielky. Po prevzatí tovaru je kupujúci povinný si dôkladne skontrolovať množstvo a druh tovaru a či tovar nie je mechanicky poškodený. V prípade poškodenia tovaru alebo nezrovnalostí kupujúci bezodkladne informuje predajcu emailom s priloženou fotodokumentáciou. Neskoršie reklamácie nemusia byť akceptované. Náklady na prepravu tovaru, poistenie a náklady na dopravu reklamácií hradí kupujúci, pokiaľ to nie je uvedené inak. Za škody ktoré spôsobí pošta alebo prepravná služba predávajúci nezodpovedá. Pokiaľ sa vyskytne problém s poškodením tovaru pri doprave, je potrebné, aby kupujúci v čo najkratšom čase kontaktoval prepravnú službu a spísal zápisnicu o reklamácii k poškodenému tovaru pri preberaní tovaru. Tovar v takomto prípade kupujúci nesmie používať. Predávajúci zároveň neručí za škody spôsobené s oneskorením zásielky.

VIII. ODSTÚPENIE OD ZMLUVY A VRÁTENIE TOVARU

  1. V zmysle ustanovenia § 20 zákona o ochrane spotrebiteľa (zákon č. 108/2024 Z. z.) má kupujúci právo odstúpiť od zmluvy uzavretej na diaľku alebo od zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov obchodníka bez uvedenia dôvodu do 14 dní odo dňa prevzatia tovaru pomocou formulára na odstúpenie od kúpnej zmluvy (na stiahnutie) alebo 30 dní odo dňa uzavretia zmluvy pri nevyžiadanej návšteve alebo v súvislosti s ňou alebo na predajnej akcii alebo v súvislosti s ňou. Predávajúci nie je povinný akceptovať odstúpenie od kúpnej zmluvy v prípade tovaru, ktorého hygienický charakter je zrejmý a ak tento tovar bol rozbalený z produktového balenia. Pri odstúpení od zmluvy uzavretej na diaľku alebo od zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov obchodníka znáša spotrebiteľ len náklady na vrátenie tovaru obchodníkovi alebo osobe určenej obchodníkom na prevzatie tovaru; to neplatí, ak obchodník súhlasil, že náklady bude znášať sám.
  2. Ak spotrebiteľ neprevezme tovar od kuriéra bez predchádzajúceho písomného alebo osobného odstúpenia od zmluvy s výnimkou prípadu, keď je balík zjavne poškodený, predávajúci si môže uplatniť svoj nárok na náhradu vzniknutej škody vo výške skutočných nákladov na pokus o neúspešné doručenie objednávky.
  3. Ak kupujúci neprevezme zásielku na dobierku a zásielka sa vráti predávajúcemu, predávajúci môže pri ďalšej objednávke odstúpiť od zmluvy, alebo žiadať náhradu nákladov spojených s dodaním a vrátením predchádzajúcej objednávky od kupujúceho.

IX. ZÁRUČNÉ A REKLAMAČNÉ PODMIENKY

  1. Spotrebiteľ uplatňuje reklamáciu písomne, elektronickou poštou na adrese solnadzlato@solnadzlato.sk alebo osobne v prevádzke predávajúceho v záručnej dobe, ktorá je 24 mesiacov pre fyzické osoby nepodnikateľov alebo 12 mesiacov pre fyzické osoby podnikateľov, firmy a organizácie, a pokiaľ nebolo dohodnuté inak medzi predávajúcim a spotrebiteľom v prospech spotrebiteľa, a začína plynúť od dátumu prevzatia tovaru spotrebiteľom alebo od dátumu uvedenia do prevádzky, ak je podmienkou uvedenie veci do prevádzky oprávnenou osobou autorizovaného servisu. Batérie a akumulátory, predávané samostatne, alebo ako súčasť iných zariadení, majú životnosť 6 mesiacov od dátumu prevzatia. Reklamačný formulár je pre spotrebiteľa dostupný na stiahnutie.
  2. Ak sa predávajúci so spotrebiteľom nedohodol inak, spotrebiteľ je pri uplatnení reklamácie povinný predložiť predávajúcemu buď doklad o kúpe (faktúru), ktorý slúži ako záručný list alebo originál záručného listu.
  3. Predávajúci zodpovedá za vady, ktoré sa zistia na predávanom tovare pri prevzatí spotrebiteľom a za vady, ktoré sa vyskytnú po prevzatí a užívaní tovaru počas záručnej doby.
  4. Predávajúci nezodpovedá za vady spôsobené najmä mechanickým poškodením, neodvratnou udalosťou – živelnou pohromou, nesprávnym zaobchádzaním – v rozpore s návodom na užívanie a obvyklým spôsobom používania, v osobitných prípadoch, ak to vyplýva z povahy veci aj zásahom nepovolanej osoby, vrátane užívateľa, prípadne iným neodborným zásahom.
  5. Predávajúci vadu odstráni v primeranej lehote, najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie, ak dlhšia lehota nie je odôvodnená objektívnym dôvodom, ktorý predávajúci nemôže ovplyvniť. Vybavenie reklamácie bude spotrebiteľovi oznámené telefonicky alebo písomne elektronickou poštou. Lehota na vybavenie reklamácie  začína plynúť odo dňa doručenia reklamovaného tovaru predávajúcemu. Ak k prevzatiu reklamovaného tovaru predávajúcim dôjde v neskorší deň, ako je deň uplatnenia reklamácie, tak lehoty na vybavenie reklamácie začínajú plynúť odo dňa prevzatia reklamovaného tovaru predávajúcim; najneskôr však od momentu, kedy predávajúci znemožní alebo zabráni prevzatie reklamovaného tovaru. Po uplynutí lehoty na vybavenie reklamácie má spotrebiteľ právo od kúpnej zmluvy odstúpiť alebo má právo na výmenu tovaru za nový tovar. Reklamáciu je možné vybaviť odovzdaním opraveného tovaru, výmenou tovaru, vrátením kúpnej ceny tovaru, vyplatením primeranej zľavy z ceny tovaru, písomnou výzvou na prevzatie plnenia alebo jej odôvodnením zamietnutím.
  6. Ak predávajúci odmietne zodpovednosť za vady, dôvody odmietnutia písomne oznámi spotrebiteľovi. Ak spotrebiteľ znaleckým posudkom alebo odborným stanoviskom vydaným akreditovanou osobou, autorizovanou osobou alebo notifikovanou osobou preukáže zodpovednosť predávajúceho za vadu, môže vytknúť vadu opakovane a predávajúci nemôže odmietnuť zodpovednosť za vadu.
  7. Spotrebiteľ má právo zvoliť si odstránenie vady výmenou veci alebo opravou veci. Kupujúci si nemôže zvoliť spôsob odstránenia vady, ktorý nie je možný alebo ktorý by v porovnaní s druhým spôsobom odstránenia vady spôsobil predávajúcemu neprimerané náklady s ohľadom na všetky okolnosti, najmä na hodnotu, ktorú by mala vec bez vady, na závažnosť vady a na skutočnosť, či by druhý spôsob odstránenia vady spôsobil kupujúcemu značné ťažkosti. Predávajúci môže odmietnuť odstránenie vady, ak oprava ani výmena nie sú možné alebo ak by si vyžadovali neprimerané náklady s ohľadom na všetky okolnosti, vrátane okolností podľa prvej vety.
  8. Spotrebiteľ má právo na primeranú zľavu z kúpnej ceny alebo môže odstúpiť od kúpnej zmluvy aj bez poskytnutia dodatočnej primeranej lehoty, ak:

a) predávajúci vec neopravil ani nevymenil,

b) predávajúci vec neopravil ani nevymenil v súlade s ust. § 623 ods. 4 a 6 Občianskeho zákonníka,

c) predávajúci odmietol odstrániť vadu podľa ust. § 623 ods. 2 Občianskeho zákonníka,

d) vec má rovnakú vadu napriek oprave alebo výmene veci,

e) vada je takej závažnej povahy, že odôvodňuje okamžitú zľavu z kúpnej ceny alebo odstúpenie od kúpnej zmluvy, alebo

f) predávajúci vyhlásil alebo je z okolností zrejmé, že vadu neodstráni v primeranej lehote alebo bez spôsobenia závažných ťažkostí pre spotrebiteľa.

Predávajúci je povinný pri uplatnení reklamácie vydať spotrebiteľovi potvrdenie ako aj vydať písomný doklad o vybavení reklamácie najneskôr do 30 dní od dátumu uplatnenia reklamácie. O výsledku reklamácie bude spotrebiteľ informovaný bezprostredne po ukončení reklamačného konania formou e-mailu, resp. telefonicky a zároveň mu bude doručená prostredníctvom e-mailu, respektíve spolu s tovarom, kópia reklamačného protokolu.

X. PROSTRIEDKY NÁPRAVY A MIMOSÚDNE RIEŠENIE SPOROV

Pokiaľ kupujúci nie je spokojný so spôsobom, ktorým predávajúci vybavil jeho reklamáciu alebo ak sa domnieva, že predávajúci porušil jeho práva, má možnosť obrátiť sa na predávajúceho so žiadosťou o nápravu. Ak predávajúci na žiadosť o nápravu odpovie zamietavo alebo na ňu neodpovie do 30 dní odo dňa jej odoslania, spotrebiteľ má právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia svojho sporu podľa ustanovenia § 12 zákona č. 391/2015 Z. z. o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov a o zmene a doplnení niektorých zákonov. Príslušným subjektom na alternatívne riešenie spotrebiteľských sporov s predávajúcim HUMAN PRO, s.r.o. je Slovenská obchodná inšpekcia so sídlom Prievozská 32, 827 99 Bratislava, IČO: 17 331 927, ktorú je možné za uvedeným účelom kontaktovať na adrese Slovenská obchodná inšpekcia, Ústredný inšpektorát, Odbor medzinárodných vzťahov a alternatívneho riešenia sporov, Prievozská 32, 827 99 Bratislava 27, alebo elektronicky na ars@soi.sk alebo adr.@soi.sk, alebo iná príslušná oprávnená právnická osoba zapísaná v zozname subjektov alternatívneho riešenia sporov vedenom Ministerstvom hospodárstva Slovenskej republiky (zoznam je dostupný na stránke http://www.mhsr.sk). Spotrebiteľ má právo voľby, na ktorý z uvedených subjektov alternatívneho riešenia spotrebiteľských sporov sa obráti. Spotrebiteľ môže na podanie návrhu na alternatívne riešenie svojho sporu využiť platformu pre riešenie sporov on-line, ktorá je dostupná na webovej stránke http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

XI. ORGÁN DOZORU (SOI)

V zmysle zákona číslo 128/2000 Z. z. o štátnej kontrole, všeobecným orgánom dozoru v ochrane spotrebiteľa na vnútornom trhu je Slovenská obchodná inšpekcia. Inšpektorát SOI pre Nitriansky kraj: P.O. BOX 49A, Staničná 9, 950 50 Nitra 1, odbor technickej kontroly výrobkov a ochrany spotrebiteľa. tel. č.: 037/7720 001, 037/7720 034 fax: 037/7720 024 e-mail: nr@soi.sk

XII. USTANOVENIA O OBALOCH A ELEKTROZARIADENIACH

V zmysle zákona č.79/2015 Z.z. (zákon o odpadoch), predávajúci odvádza recyklačné poplatky z obalov a tiež z predaja elektrospotrebičov. Všetky ceny elektrospotrebičov sú vrátane recyklačných poplatkov.

XIII. PODMIENKY OCHRANY OSOBNÝCH ÚDAJOV

Podmienky ochrany osobných údajov upravuje európske nariadenie 2016/679 pre ochranu osobných údajov (GDPR). Dokument s podmienkami ochrany osobných údajov je prístupný v samostatnom dokumente predávajúceho.

XIV. ZÁVEREČNÉ USTANOVENIA

Fotografie v e-shope môžu byť v niektorých prípadoch ilustračné. Predávajúci si vyhradzuje právo zmeniť obchodné podmienky kedykoľvek, pokiaľ si to bude vyžadovať zmena obchodnej politiky alebo zákonov, a to bez súhlasu kupujúceho. HUMAN PRO s.r.o, spoločnosť zapísaná v obch. reg. vložka č. 26284/N . Obchodné podmienky sú platné od 24.11.2024.

 

MjZiNTlk